8/2

måndag idag vilket betyder att klockan ringer 07.22 ( fråga mig inte varför ett udda tal som 22. det bara känns rätt, det känns som två minuter spelar en stor roll. så pass stor så den kanske till och med kan bota mörka ringar under ögonen )

på idrotten var det dags för gymnastik. vi bestämde oss för att make a video of it. tänk så roligt allt kan bli med en videokamera!


jag.. akrobat i mitt förra liv kanske?




8 snabba med louise & malin.


oj, nu kanske jag borde skynda mig med tanke på att jag ska vara på ip om mindre
än en timme. jag säger hejdå också hörs vi efter träningen

Kommentarer
Postat av: a

det här kommer direkt från hjärtat!



1: du kan bli en jävla bra akrobat haha

2: öva lite mer på att volta :D



kraaaaaaaaaam <3

2010-02-08 @ 16:44:46
Postat av: jenny

jag tycker din insats idag var imponerande hjärtegull :DDD

specielt där i början woho ;-) <3

2010-02-08 @ 18:57:34
URL: http://jeennzan.devote.se
Postat av: Abbe (Proffset) (eliten) (bästa)

HAHAHA kolla när du hänger, som han killen i gult stirrar på dej!

2010-02-08 @ 21:30:36
Postat av: malin

OSKAR FRISING.... :/

2010-02-09 @ 17:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0