hallå

är i skrivande stund riktigt trött, så blir en lite halvkass text om hur jävla awsome jag och mina vapendragare varit idag!!

vi, los svullos (simon, jag, louise, jennifer, mattias och jake. svullornas svullon saknades dock.. klart dom inte hänger med när det handlar om att röra på sig?) rullade till gessie villastad, knackade på några förvånade människors dörrar. exempel på förvånade människor = gustav, hugo, samuel och jakob.

jennifer mattias och simon blev efter 40 minuter i gessie hämtade medans jag louise och jake stod stadigt (nja?) på rullorna hela vägen hem till vellinge igen. detta ska dom fan få tryckt i facet imorgon, det kan dom räkna med! KUNGAR ALLTSÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0