MÅNDAG

Har legat med halsont, förkylning och feber hela dagen igår. Idag är allt utom det förstnämnda bättre och trots att det aldrig är roligt att vara sjuk så är jag lika tacksam över att vara det nu innan vi åker till Bad Gastein än vad kineserna förmodligen var när kameran uppfanns.
 
Tänkte dock utnyttja det faktum att pappa vet att jag mår dåligt för att skippa spansklektionen tidigare idag, men tog (tyvärr) förnuftet till fånga och stannade kvar. Och tur var väl det, för idag har vi haft kär revansch på tetris lanet vi hade sist - jag, Frida, Jennifer och Rasmus. Vem vet om det annars blivit av? Jag är fortfarande obesegrad, och så kommer det förhoppningsvis förbli om allt går enligt mina planer. Kalla mig tetriskungen om det så behagar er. Mig gör det iallafall, den saken är säker ;)
 
Tanken var att Frida skulle sova över här, en liten sleepover som på de gamla goda tiderna men hon drog hem och kvar blev jag och Rasmus. För tillfället är det inte allt för socialt på rummet mitt, jag sitter nämnligen inne för att uppdatera er medans Rasmus ligger i sängen och gör ett iq-test. Stackaren var precis färdig, skrollar ner, och ser till sin stora sorg att det kostar att få vidare resultat. Kanske tur det, för hans självförtroendes bästa mohaha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0