Torsdag

Haft dåligt med tid framför datorn och så kommer det att fortsätta även ikväll skulle jag tro. Därför passar jag på att ta tillfälle i akt och slänga in en mobiluppdatering nu medans jag ändå sitter på bussen in till stan och inte har bättre för mig. Idag är jag på världens humör - det är fredag, jag ser fram emot Bad Gastein och on top of that så har jag nu slutat skolan för idag. Skulle egentligen gått till klockan tre, men sitter som sagt på bussen till Malmö skittaggad nu för att fixa ett par ärende. Exakt vad som står på får ni veta ikväll!

Igår strosade jag runt på Emporia tillsammans med Louise och Jennifer. Köpte två tröjor, som jag för övrigt tyckte var skitsnygga i provrummet men som pappa sedan asgarvade åt när jag kom hem. "Du ser ut som en Barbie" "och du en gubbe" svarade jag!
Tjejerna i klassen har dock försäkrat mig om att de är snygga då jag fått komplimanger för den gråa jag idag bär!

När vi på kvällen kom hem från köpcentret hann jag knappt mer än att ta av mig skorna innan jag skulle hem till Hanna för att mysa framför Top Model Sverige följt av Fråga Olle. I hennes sköna säng spenderade vi sedan natten tillsammans.

Min spegel är lite skitig, som ni på dessa bilderna säkert lägger märke till. Känner någon sig manad att tvätta dem så kom till ringduvegatan. Vad brukar man säga? Varmt välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0