Hej hej hallå

Oj, här ekade det visst lika tomt bland inläggen som det gör i kylskåpet där hemma! Det har varit full rulle på mig; i tisdags efter jobb mötte jag upp Cornelia och Louise för lite allmänt Bad Gastein snack och pepp (som för övrigt är allt vi gör nu för tiden. Och det är väl inte så konstigt med endast 22 dagar kvar till avresa?). I onsdagsmorse packade jag två fulla väskor för att kunna dra till gymmet direkt efter skolan, för att sedan gå till jobb utan att vara hem om innan. Den tunga packningen fick mig att ta bussen till skolan de tre minuterna det tar. Misstänker att jag gett lathet en ny innebörd. 
 
Sagt och gjort; tvingade med mig Frida till gymmet strax efter två när vi lidit oss igenom mattelektionen. Kvällen innan hade Rasmus triggat mig till att springa 5 kilometer, det var först då jag bestämde mig för att jag inte skulle gå av löpbandet förräns det var gjort. Kosta vad det kosta vill - en spya eller två. 27 minuter senare var det gjort, utan några spyor eller andra pinsamma incidenter, och ingen var stoltare än jag. Inte tränat på hur länge som helst och rivstartar med först 40 längder på simhallen och tre dagar senare 5 kilometer på löpbandet. Och där tar det väl slut antagligen. Vi får se! Hoppas att ni tror på mig så ska jag allt visa er :) 
 
Ett par svettattacker senare var jag hemma hos Hanna och mös lite i väntan på att klockan skulle bli 5 och att jag skulle infinna mig på jobb. Klockan nio var det tänkt att jag skulle hem till Cornelia för att titta på efterlyst och äta kladdkaka med henne och Hanna. Det blev dock ändrade planer när Rasmus stod utanför jobb när jag slutat för att överraska mig. Söt eller? Iallafall om jag får säga mitt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0