Hej kååååmpisar

Sitter för tillfället hemma hos Rasmus och halväter lite på det godis vi handlade i Söndags. Behöver jag ens nämna att det var storshopping av kalorier om det till och med idag, 4 dagar senare, ännu inte är slut? 
Rasmus sitter och spelar en match FIFA med lil wayne på högsta volym medans jag, på begäran, fick låna hans nya mac air för att kunna hålla er uppdaterade. Det är inte lätt, ska jag säga er. Soffan skakar som om jag kör bil på en terrängsträcka (dessutom en jäkligt bucklig sådan!) och när man väl kommit på något att skriva glömmer man snabbt bort det och sjunger med i Drop the world istället.
 
Annika, Rasmus pappas fru, köpte med lite Burger King mat hem till oss som numera ligger och vilar gott i magen. Det blev en cheeseburgare meny. Med extra stor läsk och pommes såklart. Allt annat är sjukt oaktuellt! 
Ikväll ska vi mysa till film, förmodligen med Daniel och Philip som sällskap! 
 
 
 
Detta saknar man kan jag känna lite spontant. Liseberg med musik klassen (jo men visst, där har man också varit!) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0